I brevlådan 26 September 2012

Jag fick 2 uppsättningar av brickor från Family Livings tidningspanel (rampanel). Egentligen så hade jag beställt 1 bricksett och 1 bok. Men det verkar vara high chaparall här och dem skickar vad dem vill. Vad fasen gör jag med 2 uppsättningar? Inget val än att ge bort. En annan notis är att gå inte med i denna panel för dem har inte bytt premier sen jag gick med, du får välja mellan: just det – bok eller bricka. Samma bok nu som för 2 års sedan. Bullshit. Dessutom ”kostade” boken 300 poäng medans brickan bara var 150. Så enligt min matte borde jag ha fått 3 sett av brickor. Ska det vara så ska det vara ordentligt.

Utskicket var av Bonniers. Ska jag vara ärlig så har dem missat mycket för mig på sistone tiden, gällande missade tidningsnummer och premie (en bakbok) när jag beställde en tidnings prenumeration. De ligger inte högt på mina favoritföretag just nu.

Kommentera

