Jag har haft den stora lyckan att få 4 små DKNY (Donna Karan New York) parfymer av min mor&far som varit utomlands. Tax free?! Äntligen köper hon något bra, fast jag bad om det innan. Men rak kommunikation fungerar ju verkligen, då blir det inga missförstånd.

Jag inser ju också att jag är lycklig i min uppfostran, då mina föräldrar fortfarande ihop efter +30 år tillsammans. Man måste ju glädjas åt de små sakerna också. Enda nackdelen är att jag inte kan skylla mina egenheter på uppväxten och hemförhållandet. Jag måste komma på någon bättre ursäkt.

Och ja, du ser rätt. I bilden skymtar jag med gina tricos stickade tröja. Färgen framhäver verkligen mina ögon.

Kommentera

