GFK premiebutik

Imorgon öppnar deras premiebutik och jag sitter just nu och funderar vad jag vill ha. 2700 poäng har jag, så jag har lite spelrum att välja prylar. Förra gången jag löste in mina poäng valde jag:

Kryddkruka

Kakfat

Är du intresserad av att gå med så hör gärna av dig, så kan jag värva. Annars kan du gå till deras hemsida. Tar inte alls mycket tid av månaden. Har skrivit 1 tidigare inlägg om dem om någon är intresserad.

Men vad jag lutar mot denna gång är:

Varje vara har en poäng som den kostar, så jag har ju inte råd med allt. Vågen brukar man ju bara få ångest av, bestick är alltid bra att ha och vem gillar inte bio? 4 biljetter får man för 1600 poäng. Inte så dåligt, bara det är ju värt 400 kr. hmm, jag funderar vidare – får väl se om cirka 1 1/2 månad när det kommer fram vad jag valde…

Kommentera

