Känner mig som en jamaican..

Jamaican -Someone who holds down multiple jobs – usually three or more.

Källa:http://www.urbandictionary.com/define.php?term=jamaican

Jag är i slutet av min utbildning just nu, ska ut i det verkliga arbetslivet efter jul. Båda positiva saker och negativa med att sluta vara student. Ekonomin är väl det positiva, mindre fritid tid det negativa. Just nu  har jag 3 arbetsplatser som jag extrajobbar på och 1 där jag gör praktik vardagar dagtid. Har nyss börjat jobba extra på ett, så då vill man göra ett bra intryck. Sen ska man under denna tid också bestämma vars jag vill jobba i februari, skriva CV, söka jobb, extra jobba det man kan, skolarbete/plugg och motionera. Ångest. Jag har i alla fall min hälsa. Jag har i alla fall min hälsa.

Kommentera

