Jag och appen freebee kommer inte överens

Nu när jag har införskaffat smartphone kan jag äntligen använda mig av mer modern teknik för att förvara mina många olika kuponger. Jag har laddat ner wrapp och freebee. Wrapp har jag fått att fungera, inga problem.

Men däremot så påstod freebee att Bokia i Skellefteå var stängt kl 15.00 idag när jag hade tänkt passa på att hämta ut en produkt för första gången. Konstigt nog var det öppet när jag passerade. Hmm, något måste inte vara som det ska. Nu har jag ju inte lyckas hämta ut en produkt, men jag gissar att den ska kunna känna av vars jag är och sedan ge mig en kod för produkten att visa i kassan. Jag får ge det en ny chans imorgon, annars så får jag hoppas att varje butik har ett viss antal exemplar de vill bli av med. Då jag känner på mig att jag är den enda i Skellefteå som använder appen så borde det ge mig en fristad på någon vecka att reda ut det problemet.

Någon annan som har förslag på gratis appar?

4 thoughts on “Jag och appen freebee kommer inte överens

  1. Hejsan
    freebee har jag också i mobilen men tycker det är lite dåligt med utbud.
    wrapp verkar kul men ingen av mina vänner har det. och jag kan ju inte ge mig själv present ,)
    laddade ner en app som heter ”många sträckor så” från lantmännen. man ska ta cykeln ist för bilen och
    får ”belöningar” då och då i form av gratis kuponger i mobilen. har hämtat ut kakmix för cupcakes från kungsörnen idag. lite kul.

  2. Även solen har sina fläckar. Skämt åt sido, vi gör missar ibland och det är bara att skicka ett feedback-mail om du upptäcker något som är fel så ska vi försöka lösa det. Hoppas du fick tag på ett whitelines-block i alla fall. Och testa gärna nya freebee (version 2.0 som släpptes idag). Stor uppdatering med massa nytt!
    Mvh Michael på freebee

    • Jag fick det faktiskt att funka, till slut så. Har kollat in uppdateringen, ser bra ut. Men det verkar inte finnas många affärer ovanför Sundsvall som är medverkande. Så då faller det på vars man bor istället. Man kan inte få allt….=)

Kommentera

