Skamlös reklam för apple.se

Är det något som jag verkligen rekommenderar är det att försäkra sina teknikinköp, och då talar jag inte om en en riktig försäkring utan ett fodral till prylen. Jag köper alltid lite dyrare fodral som jag vill ha, som verkligen skyddar produkten. Det jag gillar skarpt är läder. Är man sen bara rädd om det så är teknikprylen som ny flera år efter. Dessutom har fodralen oftast olika funktioner – som t ex kan stå upp och börs. Min go to butik är självklart apple.se. Ofta har dem större och bättre utbud.

IMG_0049

Alla mina nuvarande fodral, till ipad, iphone 5 och ipod nano. Priserna var 1000 kr för fodralet till ipad, har absolut varit värt det. Den går vinkla upp så man t ex kan se film, surfa utan att hålla i den. Iphone fodralet såg jag någon ha för ett tag sedan och tyckte det var skitcoolt. När jag såg det hade kommit in i lager kunde jag inte låta bli. Kostar 550 kr. Det sista lilla fodralet kostade 300 kr, också väldigt bra investering. Ipoden ser ut som ny, vilket hjälper sen om man vill sälja vidare.

IMG_0043

IMG_0044

IMG_0046

IMG_0047

Är glad att jag hann köpa fodralet innan det blev köpstopp. Känner mig nu lite stressad, måste hinna fundera och se om det är någonting jag verkligen behöver innan nyår, i så fall måste jag beställa det snart innan det blir för sent.

I alla fall  – poängen men inlägget var att uppmana alla att även tänka på att skydda dina saker, så håller de längre.

Kommentera

