Ta 1 minuts undersökning på Subway- få en cookie

http://subway.se/sv/hem/ Finns det en länk längst ned till höger.

Direktlänk: http://www.meddelasubway.se/ContentManager/Controller.aspx?page=Home/Home

Obs. Du måste kunna ange resturang id som ska stå på kvittot. Sen vet jag inte hur du får belöningen för jag kommer inte vidare i undersökningen utan den. Någon som fått det att fungera?

Uppdatering: thecardcornerSteffin har lämnat denna upplysande kommentar. Tack.

Restaurang id hittar du här:

http://www.subway.com/storelocator/default.aspx

Men när man har fyllt i enkäten står det:
”Tack för att du fyllde i vår enkät. Dina svar hjälper oss att ge dig och andra kunder på våra SUBWAY® -restauranger bättre service.
Här är din unika verifieringskod till en gratis kaka. Skriv den unika koden på ditt kvitto och visa fram det i restaurangen du besökte för att få din GRATIS KAKA!”
Så jag antar att det inte funkar utan att ha ett kvitto.

8 thoughts on “Ta 1 minuts undersökning på Subway- få en cookie

  1. Restaurang ID hittar du här:
    http://www.subway.com/storelocator/default.aspx
    Men när man har fyllt i enkäten står det:
    ”Tack för att du fyllde i vår enkät. Dina svar hjälper oss att ge dig och andra kunder på våra SUBWAY® -restauranger bättre service.
    Här är din unika verifieringskod till en gratis kaka. Skriv den unika koden på ditt kvitto och visa fram det i restaurangen du besökte för att få din GRATIS KAKA!”
    Så jag antar att det inte funkar utan att ha ett kvitto.

  2. Usel service på ”min” Subway i Lund. Två tjejer som snackade med varandra medan dom fixade suben. Som kund/gäst kändes det närmast som om man besvärade dom.Dessutom var subben dålig – genomblöt på undersidan som var en enda grötig massa. Det var mitt sista besök där.

    • Jag håller med. I Skellefteå är det samma sak, jag äter inte på Subway igen pga personalens attityd. Bojkottar dem. Det finns andra ställen med en trevlig personal, godare mat och billigare pris.

Kommentera

