Cdon.com – det är nu fraktfritt, finns det någon 50 kr kod någonstans som gäller under jan -13?

Läste detta inlägg: http://leva-billigt-och-bra.blogspot.se/2013/01/klipp-eller-lurad.html?m=1

Inser att jag har missat en deal. Är det någon som hittar en gratis 50 kr kod som gäller under januari 2013 på cdon? För nu ska du passa på, bara hitta någonting för max 50 kr så är det ditt. Ge mig gärna en heads up om du hittar det, jag hittar bara gammla koder. Jag känner mig just nu besviken på mig själv att jag inte har insett detta och varför postar personen det nu när det är försent?

http://cdon.se/start/vinterrea/fraktfritt/

2 thoughts on “Cdon.com – det är nu fraktfritt, finns det någon 50 kr kod någonstans som gäller under jan -13?

  1. Fick en personlig kod per mail idag (”Vi såg att du besökte oss på CDON.COM och hoppas att allting fungerade bra och att du hittade det du sökte…. Som tack för besöket erbjuder vi dig dessutom 50 kronors rabatt på ditt nästa köp.” ) men det finns inget under ”fraktfritt” för 50 spänn. 😉 så du behöver inte vara besviken längre 🙂

    • Näha. Ja, då får jag väl rycka upp mig då=) Måste bara komma ihåg det till nästa år så jag inte står där med lång näsa igen.

Kommentera

