Bästa panelen: GFK

Min favorit panel just nu är Gfk. Där behöver man anmäla in sig minst 2 gånger i månaden, med varor man köpt. Eller anmäla att man inte köpt någonting. De är lätt att göra och man får sms som påminnelse innan varje tidsperiod går ut. De har ett bonus system som gör att man kan samla 1050 poäng extra om året om man bara följer några enkla riktlinjer. Dessutom har de bra premier, tar inte betalt för frakt som många andra gör och byter även ut sagda premier ofta. Jag kan inte annat en rekommendera denna panel, väldigt seriösa. Är du intresserad får du gärna maila mig på grontardetnyagratis@hotmail.se med namn, adress, postnummer, ort, telefon och email adress så kan jag värva dig. Annars kan man också anmäla sig på deras hemsida.

Exempel på premier jag fått:

IMG_0115

IMG_0096

IMG_0529

IMG_0527

Kommentera

