Utvärdering 4 veckan med köpstopp

Hade en lugn 4:e vecka. Låg mest hemma och sov ut halva dagarna, gick promenader vid älven, pyssla, gjorde ärenden inför jag börjar jobba och fundera inför framtiden.

Gällande köp så höll jag mig till att köpa mjölk och frukt. Kände inget sug att shoppa, gick ingenting på stan. Var på bio, såg Django Unchained. Men min bror bjöd så jag behövde inte använda några biocheckar.

Helgen spenderade jag isolerad i skogen, med dålig internet uppkoppling. Så då finns det ingen chans att spendera pengar.

Gällande köpstoppet så kände jag mig stark denna vecka. Tänkte mycket på annat som snurrar runt i huvudet, jobb, vidare utbildning m.m. Så inget stort behov alls att spendera pengar. Har läst på lite grann om ämnet köpstopp, samt ekonomi. Har funnit att flashback har många intressanta trådar, allt från spartips till minimalistisk livsstil. Så har man lite att göra kan man söka runt där.

Kommentera

