I min email @ grontardetnyagratis@hotmail.se – Prover till tjejkväll

Hej!

Mitt namn är Amelia och jag är ordförande i en ungdomsförening i Jönköping. Vi har planerat in en tjejkväll den 9 Februari, där vi kommer att vara ca 30 tjejer. Vi kommer att bjuda på snacks och ha olika hudterapeuter som kommer att finnas där och berätta om hudvård med mera. Vi kommer att i slutet på kvällen dela ut goodiebags till tejerna. Jag skulle vilja fråga er om det finns möjlighet att få lite olika prover eller liknande som vi kan skicka med i goodiebagsen?

Med vänliga hälsningar
Amelia
Jag tycker faktiskt detta är roligt. Skickar bara folk ut sånt här random utan att läsa igenom och kolla vad bloggen handlar om? ”Ååå, har har vi en email adress. Den provar vi!” Sist jag kollade säljer jag ingenting. Jag vet faktiskt inte vad jag kan bidra med förutom kunskapen att frågar man efter varuprover så kanske man ska rikta in sig till företag som faktiskt har någonting att ge bort. Men det kanske bara är jag? Att dessutom göra det till en ”gratisblogg”. Aha, denna ironi. P g a har jag tvingats ändra texten i kontakta mig.
764f1182e12811e18a5b22000a1c864e_7
Kommentera

