Vad jag inte gjorde idag – Vintersim i Skellefteåälven

IMG_0464

IMG_0465

IMG_0468

Jag frös av att bara stå bar hänt och ta kort. Få ge applåder till dem som faktiskt simmade. Lycka till med förkylningen sen. Få se vad spännande arrangemang som sker nästa helg, då kommer ju melodifestivalen faktiskt hit. Blev lite sugen att gå då jag såg att det var en massa gratis företag delar ut i samband med melodifestivalen. Men jag har inte tänkt betala för det, så får se hur bra kontakter jag har. Om jag lyckas ordna någon biljett.

Kommentera

