Internet affär – Evas underkläder

Vem gillar inte underkläder? Det är alltid ett hassel att hitta en modell man gillar, men jag tror jag har börjat inse ”min” modell nu. Det är hipsters och boxertroser hela vägen. Men nu såg jag att http://www.evasunderklader.se/ hade förutom sitt sexiga utbud även brideget jones aktiga formande underkläder som jag blev sugen på att testa. Det kan ju aldrig skada att testa. Så medans alla andra säkert kör med spets och string denna alla hjärtans dag så beställer jag ett par formande trosor.

wo-superia

För ett stort utbud av underkläder av alla dess slag, kicka in på:http://www.evasunderklader.se/

Kommentera

