Inventering kyl/frys/skafferi Februari 2013

Efter februari månads matfiasko så sätter jag mig själv på en hård matbudget för Mars. Jag har det jag har i mitt kylskåp och frys att förfoga över. Har kompletterat med mat för 300 kr som inte syns i bilderna. Men annars är det de jag får leva på. Mjölk, frukt och grönsaker är enda godkända matutgifterna. Knappt det.

IMG_0513

IMG_0515

IMG_0517

IMG_0519

IMG_0518

Förhoppningsvis är det väldigt tomt här i slutet av mars, är i alla fall mitt mål. Jag bryr mig inte om jag måste leva på gröt för att klara det.

Kommentera

