Utvärdering vecka 8 med köpstopp

Denna vecka gick bra gällande köpstopp, som tidigare nämnt har mina matkostnader varit problemet. Har ätit ute och köpt onödiga saker. Jag har också varit och åkt slalom skidor denna vecka. Känns bättre att spendera pengar på upplevelser än saker. Så det är ju någonting jag försöker prioritera. Annars så har veckan bestått av jobb och träning. Båda har gått bra. Känns bra att vara igång med träningen igen. Dessutom har jag hört att man kan få en friskvårdspeng nu när jag är anställd, så det är någonting jag måste kolla upp. Såg att badhuset hade speciella erbjudanden just för detta tillfälle. Sen har jag också hört att jag har rätt till semester, så det måste jag också kolla upp. Ni ser hur bra koll jag har – noll. Men jag lutar nog mot att ta ut den i pengar, är redan inställd på att jobba HELA sommaren. Kan hellre hitta på något sen. Men detta nämner man självklart inte till chefen. Får se om man kan mjölka ut mer pengar.

Annars inte mycket mer att berätta om gällande köpstoppet.

Monter1

Kommentera

