Honey Badger skal till Iphone 5 någon?

IMG_0550

Jag köpte först detta fodral till min Iphone 5, men dröjde inte en vecka innan jag hittade ett bättre för att skydda mobilen. Betyder alltså att jag inte använder detta, har legat i en skrivbordslåda i flera månader. Är det någon som vill ha det så lämna en kommentar, enda kravet är att du ska använda den.Ta den bara inte för att den är gratis. Jag betalar porto också.

Den är köpt på roliga prylar om någon är nyfiken var jag köpt den.

5 thoughts on “Honey Badger skal till Iphone 5 någon?

Kommentera

