Köpstopp – 4 veckor att fylla din frys på

Det hjälper verkligen att surfa omkring på random när man behöver inspiration. Hittade en amerikans sida från en Money saving mom som är intressant. En av hennes serier handlar om hur man fyller upp sin frys på 4 veckor. Nu har ju inte jag jättestor frys, men det jag gillar är ju att man kan plocka ut dem man själv tycker är bra och intressant. Hon hade bla ett recept på frysbara Burritos som jag måste prova. Ibland känner man sig så dum, varför har jag inte tänkt på det innan? Så lätt och gott.

Sen påminndes jag om andra smarta saker, som man kan frysa ner kakdeg för att bara kunna slänga in dem i ugnen när man är sugen på kakor.

Så detta blir nog helgens projekt.

Kommentera

