Utvärdering vecka 15 av köpstopp

Veckan gick snabbt, har haft inskolning på andra ställen än där jag vanligtvis jobbar. Man måste ju hitta i de andra husen när det är jourtid. Det har varit väldigt slappt, inte funnits mycket att göra. Totalt motsats till där jag är vardags. Tiden går snabbare när det finns något att göra är slutsatsen. Nu börjar jag oroa mig inför sommaren också, vikarier bara ramlar bort. Hörde någonting om att 14 st fattas. Jag har skrivit på så jag jobbar 100% hela sommaren, hoppas bara att man inte blir själv på sitt hus alltför ofta. Jag försöker att inte tänka på det, är bara att hoppas på det bästa. Sommaren kommer att gå förbi snabbt.

Har inte helt återhämtat mig efter förkylningen, så har inte kommit igång med träningen. Men barmarken börjar närma sig, så nu är jag sugen på att bege mig ut och jogga. Gällande mat så gick denna vecka mycket bättre. Ätit matlåda och hemma alla dagar utom lördag. Unnade mig en hamburgare.

Har annars varit en lugn vecka. Inte direkt varit köpsugen. Har mer varit fokuserad på framtiden, sökte lite utbildningar nu på antagningen innan det stängdes ner den 15. Så jag får väl veta så småningom om jag kom in på något, som sagt så gillar jag att helgarderat mig. Men det verkar finnas behov av mycket vikarier framåt, så jag tror det finns jobb om jag vill ha det.

 

Kommentera

