I brevlåda 10 Juni 2013

IMG_0711

Jag har varit borta ett antal dagar, mini semester, så hade fått post imorse när jag kom hem igen. Detta är varför jag öppnar all post jag får, man vet aldrig när något gratis dyker upp. Passade perfekt när jag skulle handla idag.

IMG_0713

Hämtade ut varor för ca 100 kr. Choklad mousse kupongen räcker till 30 juni, så jag passade på att hämta ut ännu en till. Har fortfarande fler kuponger kvar, så jag kan hämta fler om jag vill. Olja från ICA och glassen via smartson testpilot.

One thought on “I brevlåda 10 Juni 2013

Kommentera

