Gratis sammanräkning 2013

Januari: 852 kr

Februari :  1140 kr

Mars: 1042 kr

April: 368 kr

Maj: 385 kr

Juni: 805 kr

Juli: 320 kr

Augusti: 517 kr

September: 325 kr

Oktober: 489 kr

November: 955 kr

December: 689 kr

_______________________

Totalt: 7887 kr

Snitt i månaden: 657 kr. Tittar jag på statistiken från förra året så har det minskat lite, men då skrev jag inte ner gratis saker under hela året. Det som är roligast med denna hobby är helt klart presentkort (då kan man köpa vad man vill), biobiljetter och att testa nya mat produkter. Det fortsätter också att vara vinstgivande. Jag är laddad för ett nytt gratisår och tänker fortsätta på som vanligt, får se om jag ska försöka använda mobila kuponger lite mer – är inte min starkaste sida. Helt ok år i gratisvärlden.

One thought on “Gratis sammanräkning 2013

Kommentera

