I brevlådan 9 Februari 2014

IMG_1066

Har fått 100 kr presentkort på Stadium från Din åsikt.

IMG_1067

Skulle hämta ut dessa jordgubbar med min sms kupong via smaktestarna panelen. Men i kassan så såg man riktigt hur kassörskan fick panik och blev stressad när jag sa att jag hade en sms kupong, så hon tog inte koden utan tog bort varan från det jag skulle betala – fast jag fick den ändå. Hon skulle göra det sen med koden? Jaha tänkte jag, lycka till utan koden? Försökte hjälpa henne och  förklara men hon ville inte. Så jag kan hämta ut en till packe då min kod aldrig blev använd. Som ni förstår är jag på coop ute i landsbygden i Norrland, så det är därför sådana här nymodigheter skrämmer folk. Som tur var är det inte på coop där jag bor, för då hade jag nog insisterat på att det drog koden. Värde 24 kr.

Kommentera

