I brevlådan 7 April 2014

IMG_1105 IMG_1106 IMG_1107 IMG_1108 IMG_1109

Blev utvald att testa Loppis blogg bag, första gången jag kommit med  så det blir kul. Återkommer med testresultat.

IMG_1110 IMG_1113

Sen så ha jag kommit med i ELLEs test för Veets nya vaxsystem. Jag fick förfrågan genom Elles rampanel som jag är medlem i, då det bara var 100 som utvalda så blev jag riktigt glad att få prova. Värde 400 kr. Återkommer med resultat då jag testat. Kul början på veckan då jag fått 2 oväntade paket.

One thought on “I brevlådan 7 April 2014

Kommentera

