Gratis sammanräkning Juni 2014

Loppi blogbag värde 100 kr

Krasse värde 10 kr

Sköljmedel värde 27 kr

________________________

Totalt: 137 kr

 

Kommentar: Då jag åker mot Norge ikväll så hinner jag inte få något mer i min brevlåda under Juni månad, så det blev lite skralt med gratis denna månad. Har dessutom hållit igen med att beställa från paneler osv där jag ligger bra till, då jag inte vill få något paket just nu, då jag ej har möjlighet att hämta ut de. Brukar väl bara ligga hos utlämningsställen i 14 dagar dessutom. Laddar nu istället batterierna för att jobba häcken av mig i Norge. Får se om jag har möjlighet att skriva hur det går där, annars skriver jag en summering när jag är tillbaka. Självklart kommer jag skriva ut hur mycket jag tjänar i Norge, men då det är baserat på hur mycket jag jobbar så är det inte lönt att nämna några siffror förrän lönen kommer i juli och augusti (betalas ut månaden efter). Mitt bemanningsföretag betalar resa och boende, gissar de har spenderat kring 7000 Nkr hittils på biljetter och boende åt mig. Har nämligen fått en hotellnatt nu också, där frukost ingår! Nu känner jag mig bortskämd. Passade inte riktigt med flyg/buss dit jag skulle, så måste övernatta en dag. Klagar inte, ser det som ett äventyr. Så nu är det bara att plocka fram mina norska språkkunskaper och hoppas på det bästa. 

Kommentera

