TIPS – TESTAGRAM

Har försökt hittat något alternativ till Glossybox, då jag ej hunnit använda upp alla mina produkter, ligger typ 7 månader efter. Provade Naturalbox, men det kändes inte värt det (innehållsmässigt). Men nu har jag hittat något intressant som jag signat upp mig på. Bara vänta på första leverans nästa månad. Vad tror ni om det här? Du betalar i princip för frakten, 49 kr.

Testagram är en prenumerationstjänst som låter dig upptäcka spännande produktnyheter som lanserats i Dagligvaru- och Servicehandeln, för endast en fraktkostnad på 49 kronor/box. Ett bekvämt och roligt sätt att vara nyfiken, pröva nytt och utmana gamla vanor. Boxen kommer successivt att anpassas efter din personliga profil. Pausa eller avsluta din prenumeration utan uppsägningstid.

boxwebb_ny-1050x683 

http://testagram.se

Kommentera

