Paneler – UNEX survey

Har äntligen kommit med i en spännande internationell panel. 

UNEX is a survey which measures the quality of postal services for international mail in over 50 countries worldwide. It has been running continuously for over 16 years. During this time we’ve had over 20,000 participants!

The UNEX measurement is run by the International Post Corporation (IPC) which is the postal industry’s partner company with member organisations all over the world.

Så jag kommer att få en massa internationell post snart. Kan inte ta kort på något brev pga sekretess. Mitt postkontor ska inte veta att jag deltar. Återkommer med hur denna panel fungerar när jag blir mer het i stolen. Det verkar finnas möjlighet att värva deltagare. Någon som är medlem i denna undersökning?

Jag visste inte om den innan, utan blev tillfrågad via ipoll (annan panel jag är med i) och kom med. Känns kul, så ser fram emot att brev börjar komma. Detta är en väldigt vuxen och seriös panel, så det känns som jag äntligen är mogen för den.

Kommentera

