Testagram – September 2013

IMG_1471   IMG_1475

Tänkte att jag skulle posta vad man fick i månadens testagram. Första månaden jag är med, mer än nöjd. Betalar 49 kr för allt det här, helt klart värt det. Alltid roligt att testa nya saker.

Vill du prenumerera så kicka in på deras hemsida:http://testagram.se De har höjt priset till 59 kr, men jag har signa upp mig på 49 kr, så jag drabbas inte av denna höjning. Fungerar typ som Glossybox, de vill att man ska recensera produkterna. Boxens värde är 230 kr.

Kommentera

