Uppdrag skuldfri – Utvärdering September 2014

Att säga att jag har varit upptagen denna månad är väl att uttrycka sig i underkant. Fortsätter jobba heltid + att jag jobbat extra 30 timmar under september. Det märks ju i nästa månads lönekuvert om man säger så, då jag får kval tid på allt jag jobbar x-tra. Går även en universitets kurs på 7,5 poäng, som ska gynna mig i min karriär. Försöker också hålla koll på hemmet och umgås med vänner, så det tar på. Åkte dit på en ordentlig förkylning för någon vecka sen som jag äntligen känner att jag börjat återhämta mig från.

Hade en dyr förra helg, då jag har inhandlat en ny säng, sådär 1 år senare en jag tänkt. Det gick på 13 000 kr tillsammans med sängbord, så där for hälften av mina Norge pengar. Men mitt sovrum är ett bombnedslag, så det känns skönt att jag äntligen gör klart sovrummet. Väntar bara på leveransen nu. Alla andra rum i lägenheten är väl som klara, så nu kan man börja slappna av. Är ändå nöjd med att jag låter saker ta tid, känner inte att jag har gjort något felköp. Är ju också inne i att försöka rensa ut saker, så det fortsätter jag med. Går lite långsamt, men det är svårt att ha energi till allt. Prio 1 är ju jobbet och att sova, sen får man försöka dela resurser på det som får en att må bra.

Annars så fortsätter jag att leva på som vanligt, händer ingenting särskilt ekonomiskt eller så.

Kommentera

